Saturday, February 7, 2009

well...

hari nih macam biasa adalah hari yng membosankan.. takder ape yng menarik buat aku yng keja sebagai cashier. cuma bersyukur jugaklah daripada aku lansung tak ade keje. balik keja makan sambil tengok market.. memang itu rutin aku sejak 2 tahun yng lalu, dah banyak aku melabur tapi untungnya2 belum juga.. balik2 kena call margin. kalo aku kumpul semuanya, dah boleh beli satu rumah teres 2 tingkat. tapi nak tak nak kena study juga sbb ini jela pun bidang yng aku tahu.. nak suruh aku lukis pelan aku tak pandai, nak bawak kapal terbang.. merempit boleh la, nak jadi manager aku ni tak pandai nak mengarah, tapi kalau tengok dan study market... insyaallah 5 jam aku ngadap laptop ni tengok chart turun naik tak ader masalah. jadi baik aku continue study dan buat analisis market nih..

cuma yng tensionnya.. skrang market dah jadi makin susah sikit nak buat prediction selepas semua market merudum pada tahun lepas. nak buat cemana study jugak la. kejap tadi aku happy kejap sbb dah dapat 'tepek' template baru.. gambar belon2 nih.. lawa betul .. : )

No comments: